header-site
CONSUMABILE
ACCESORII
SERVICE

Comenzi telefonice:
0724.02.45.92
BUCURESTI
meniu-producatori
 
Curatare carburator

Curatare carburator

# Curatare profesionala carburatoare de motocicleta, scuter, atv, moped, drujba, motosapa, motocultor, motopompa, generator, auto etc.

# Curatarea se face in profunzime cu aparatura profesionala de curatare cu ultrasunete, solventi speciali si scule speciale, cuprinzand toate cavitatiile si orificiile care in mod obisnuit nu se pot curata corespunzator.

# Curatarea implica demontarea carburatorului pana la cea mai mica piesa, curatarea si reasamblarea, respectand reglajele cu care a fost adus.

# Pretul se stabileste in functie de complexitatea lucrarii.

Pentru programari TEL 0724.02.45.92

Pe scurt despre problemele unui
carburator


Carburatorul este o componenta vitala a unui motor, acesta realizand amestecul corespunzator de aer cu benzina fara de care motorul nu poate functiona.

Fie ca este vorba de motocicleta, scuter, atv, moped, drujba, motosapa, motocultor, motopompa, generator sau masina, carburatorul trebuie sa fie in perfecta stare de functionare pentru un randament optim.

Simptomele unui carburator infundat:
-pornire greoaie sau deloc
-lipsa de putere
-consum mare de combustibil
-motorul nu se accelereaza cum trebuie
-oprire in timpul mersului
-mersul in suturi

Acestea sunt cateva din problemele pe care le poate aduce cu el un carburator.

Majoritatea cred ca in timp carburatorul se deregleaza, insa foarte rar este si adevarat. In realitate problemele pe care le face un carburator sunt legate de faptul ca este murdar sau chiar mai rau, colmatat. Aici nu ma refer la murdaria din exteriorul lui ci la cea din interior. Un carburator este compus dintr-o multitudine de orificii prin care circula benzina si aer. Majoritatea sunt mult mai mici de un milimetru, de ordinul a cateva zecimi, iar in momentul in care se obtureaza sau se infunda, apar problemele.

Cel mai des problemele grave apar la motoarele mai vechi sau la motoarele nepornite mai mult timp. La motoarele unde benzina se amesteca cu uleiul, respectiv motoarele in 2 timpi, sansele de functionare proasta sunt crescute fata de motoarele in 4 timpi deoarece benzina se evapora si ramane un fel de marmelada inauntru, foarte greu de indepartat. Recomand curatarea carburatorului o data pe an sau dupa perioade mai lungi de stat.

In majoritatea cazurilor nu este suficienta o simpla suflare cu spray de curatare carburator chiar si daca acesta este demontat. Adica da, poate ca va porni, insa necuratarea in profunzime a tuturor pieselor si orificilor carburatorului duce rapid la reaparitia problemelor.

De aceea cea mai buna metoda de curatare este curatarea cu ultrasunete, solventi speciali si scule speciale, asta in conditiile in care este demontat complet.
Pagini Vizitate: